• Jakmile v systému uvidíme vaší objednávku a zkontrolujeme všechny údaje potřebné pro dokončení objednávky, začneme pro vás vyskladňovat produkty, které jste si vybrali. Pro objednávky přes e-shop, využíváme sklad přímo v našem showroomu, abychom ušetřili čas při vyskladnění a následném odeslání zásilky.

  • Podle objednaných položek připravíme balení, které zajistí, aby se produkty vlivem přepravy nepoškodily. Proto jsou obzvláště křehké položky zabaleny do několika vrstev obalového materiálu. Pro balení vašich zásilek využíváme převážně 3 vrstvé kartonové krabice vyložené pěnovými, nebo vzduchovými polštářky, podle potřeby. Snažíme se aby se všechny produkty vešli do jednoho balíku a tím se i zjednodušila přeprava, ale v některých případech jsme limitováni přepravními společnostmi, které udávají maximální možné váhové i rozměrové limity.

  • Celá kartonová krabice je oblepena izolepou tak aby se nemohla samovolně otevřít a následně je obalena jednou vrstvou bublinkové fólie pro prevenci poškození.

  • Poslední vrstvou je bílá strečová fólie na kterou umístíme štítek pro přepravce, aby se k vám zásilka bezpečně dostala.

  • Posledním krokem je vytvoření štítku pro přepravce na kterém jsou údaje o přepravovaném balíku, údaje o doručovací adrese a kontaktní údaje na vás, pro informování, kdy vaší zásilku můžete očekávat. Po splnění všech předchozích bodů, je balík odevzdán na nejbližším depu přepravce a balík je již na cestě k vám.

Při převzetí zásilek prosím dbejte na kontrolu stavu zásilky, aby jste předešli problémům s reklamací zboží. Pokud je zásilka poškozena již při doručení, je nutné zásilku reklamovat přímo u přepravce.