Powered by Smartsupp

Výroba vodních dýmek je komplikovaná záležitost. Proto se může stát, že produkt, který si zakoupíte, nemusí fungovat perfektně. Pro hladké vyřízení Vaší reklamace, vyplňte prosím reklamační formulář níže nebo kontaktujte zákaznickou podporu na e-mail michaela@wandyhookah.com. Reklamace proběhne následujícím způsobem.

  1. Nahlášení reklamace
  2. Posouzení reklamace (do 5 pracovních dní)
  3. Vyrozumění o vyřízení reklamace
    • Schválení - Schválení Vaší reklamace
    • Zamítnutní - Nabídneme Vám pozáruční servisní služby
  4. Zaslání dopravního štítku
  5. Příjem zboží na náš sklad
  6. Vyřízení reklamace / servisní služby.
  7. Zaslání zpět

Upozorňujeme, že v balení vodní dýmky nesmí chybět žádná součástka, ani reklamovaná. Pokud se tak stane, bude reklamace zamítnuta a odeslána zpět na náklady zákazníka.